wtorek, 10 czerwca 2014

Typy - ATP - SINGIEL: London (Wielka Brytania), trawiasta


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne i trafne typy:-)
    Grasz b.wysokimi stawkami, ale widac, ze znasz sie na tym co stawiasz. Graty i Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kolego, Ivo posiada bardzo mocny serwis, do tego nawierzchnia i jakoś nie widziałem Youzhnego w tym meczu, który chyba z resztą nie lubi za bardzo grać na trawie, domyślam się że trochę odpuścił czekając głównie na Wimbledon, pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania bloga.

      Usuń
  2. Za duzo chwalic nie chce, ale pobralem i zrobilem dubelek z 2pierwszych typow AKO2.92 jak w maslo:)
    Dzieki raz jeszcze. Zagladam i bede zagladal pzdr:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie to bardzo, już powoli traciłem sens wklejania tutaj czegokolwiek bo myślałem że nikt do mnie nie zagląda, mam nadzieje że przydadzą się typy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń